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TF2 Update - zahlreiche Bugfixes & 2 neue Items
Geschrieben von Unbekannt am 18.04.2012 um 11:42

Nach längerer Pause meldet sich Valve mit einem neuen Update zurück. Mit im Gepäck sind dabei ein neues Promo-Item und ein neues Misc-Item in Form von einem Paar Hosen für den Engineer. Doch auch Team Fortress 2 selbst kommt nicht zu kurz. Zahlreiche Optimierungen und Korrekturen wurden von Robin Walker & Co. umgesetzt.

Die neuen Gegenstände, 2 an der Zahl, umfassen einen neuen Hut, den Bolt Action Blitzer, der für alle Klassen nutzbar ist und einen neuen MISC-Gegenstand, der einzig und allein dem Engineer zur Verfügung steht. Beim zuletzt genannten, handelt es sich um die Texas Half-Pants, einer Lederhose im Western-Stil. Den Hut erhält man durch das Freischalten des "Key in the City" Achievements in CrimeCraft GangWars.

  • Items Listenansicht ändern

    • Bolt Action Blitzer

      The Bolt Action Blitzer is an unlockable promotional headwear item for all classes. It is a team-colored football helmet with a black stripe running down the middle and bolts protruding from it.

      The Bolt Action Blitzer is awarded to players who complete the CrimeCraft GangWars achievement Key to the City.

    • Texas Half-Pants

      The Texas Half-Pants are a community-created miscellaneous item for the Engineer. They are a pair of beige leather chaps, featuring metal bolts attached to the side and team-colored tassels.

      This item has two unique styles. The second style colors the chaps a darker brown.

Diese Update bringt nicht nur Items. Ein kurzer Blick auf das Changelog verrät, dass Valve viele Optimierungen vollzogen hat. Allein in der Source Engine, wurde weiter an der Client- und Serverstabilität geschraubt, um diese zu verbessern. So wurde das Log-System der Console aktualisiert und die Anzahl der Prozesse von Dateiöffnungen und -schließungen minimiert.

Eine weitere Neuerung betrifft die Strage-Parts. Diese können nun mittels "Restore-Button" von den Waffen entfernt werden. Zudem können die Punkte der Strange Parts ebenfalls zurückgesetzt werden.

Für Sniper, denen das Crosshair während des Zoomed-In-Modus auf den Zeiger ging, bietet sich nun in den "Erweiterten Optionen" (Advanced Options) eine Einstellung an, die alle Default- oder Custom-Crosshairs beim Zoomen entfernt.

Source Engine Changes (TF2, DoD:S, HL2:DM)

  • Fixed server crash exploit related to audio buffer overruns
  • Fixed server crash caused by using changelevel2
  • Updated console logging system to minimize opening and closing of files, greatly improving performance under certain conditions
  • Additional improvements for client/server stability

Team Fortress 2

  • Added the Texas Half-Pants and the Bolt Action Blitzer
  • Updated the Teufort Tooth Kicker so it can also be equipped by the Engineer
  • Updated the Scrap Pack so it can now be crafted, gift-wrapped, and traded
  • Updated the Short Circuit
    • Fixed projectiles not being cleared if they were blocked by buildings or other projectiles
    • Fixed not incrementing the "How the Pests Was Gunned" achievement for destroyed stickies
  • Fixed being able to place buildings in nobuild zones
  • Fixed Red team Pyros being able to grief teammates by attacking them with the flamethrower and then switching to team Spectator during the attack
  • Added the ability to remove Strange parts via the Restore button in the backpack
  • Added the ability to reset scores on Strange items via the Restore button in the backpack
  • Crates now display their series number in the backpack view
  • Added new "tf_hud_no_crosshair_on_scope_zoom" to the Advanced Options menu
  • Fixed using the "inspect" command to Spy-check teammates
  • Fixed the Bazaar Bargain increasing its head count while shooting at ÜberCharged enemies
  • Fixed defense buffs reducing crush and telefrag damage
  • Fixed a bug that would cause Medics to reduce the health of heal targets if the target had earned more health than their normally allowed max overheal 
  • The Cozy Camper’s description now correctly reflects the actual speed reduction while scoped and is now applied correctly when using the Huntsman (speed for the other rifles remains unchanged)
  • Add the object entindex to the object_deflected game event

Undocumented changes

Screenshots

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