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it's done - Update ist da !!!
Written by Unknown on 30.04.2008 Time 07:00

Bevor ihr hier weiterlest ein kleiner Tipp von mir,
schmeißt euer Steam an!!


Update


Was lange währt, wird endlich gut. Das lang ersehnte große Update für Team Fortress 2 ist da. Ca.100 MB hat es und gibt einem somit einen kleinen Vorgeschmack auf seinen Inhalt. Sowohl die neuen Medic Achievements und Unlocks, Änderungen für den Spy, als auch die sich in den letzten gefühlten 100 News angekündigte Map Goldrush ist da.

Sonst erwartet uns noch:

- Der Stopwatchmode wurde hinzugefügt
- Änderungen auf Granary und 2Fort
- Der Spy hinterlässt keine Spur mehr wenn er aus dem Teleporter kommt, außerdem kann er jetzt verkleidet einen Punkt erobern
- Neue Animationen der meisten Melee Waffen sowie neue Sounds für den Heavy und den Demoman

Hier seht ihr alle Neuerungen:
[quote]
Source Engine

    Improved particle performance on multi-core machines
    Added FOV slider to Options | Video | Advanced for all games (moved there from TF2’s multiplayer options)
    Fixed surround sound initialization problems with new speaker modes defined in Vista


Team Fortress 2

    Added Goldrush
    Added Character Info and Loadout to the main menu
    Added 39 Medic achievements
    Added unique Medic items:
    The Blutsaugher, The Kritzkrieg, and The Ubersaw

    Added new attack animations to most melee weapons
    Added new speech for the Heavy and Demoman
    Added Stopwatch mode to Tournament mode
    Automatically used on Attack/Defense maps
    Teleporter effect no longer shows up on invisible or disguised Spies
    Spies disguised as their own team can now capture control points
    Increased force taken by pipebombs by bullets and explosions
    Target ID hud is now colored red or blue to match the spectator target
    Tournament mode no longer ends matches early if the time limit is nearly up when a new round starts
    Fixed exploit where clients could start benchmark mode on servers
    Fixed drowning exploit that allowed players to regenerate health
    Fixed reload exploit that allowed plays to fire instantly after switching weapons
    Fixed flamethrower bug where a player flush against a wall couldn't be lit on fire from the front
    Fixed invulnerability overlay not drawing if the invuln player was previously on fire
    Fixed "times used" entry in teleporters maxing out at 32
    Fixed rare client crash on level change during control point capturing
    Minor fix to stat gathering to prevent players using sv_cheats to easily garner achievements

    For mapmakers:

    Mapmakers can now directly place the tf_gamerules entity into their map. Fixes Hammer thinking the inputs to it are broken
    Mapmakers can now place Engineer buildings directly into a map, with an option for them to be invulnerable
    Added "AddRedTeamScore" and "AddBlueTeamScore" inputs to tf_gamerules
    Added "SetRequiredObserverTarget" input to tf_gamerules. Force spectators to use the specified viewpoint

    Granary

    Added setup time logic, and gates to the middle
    Fixed an overlay alignment bug on one of blue's gate signs
    Minor lighting fixes in red/blue spawns

    2Fort

    Added medium ammo and health to basement hallways
    Added small ammo and health to top of spiral
    Fixed a clip brush exploit outside blue sniper deck
    Fixed number "2" overlay on front of red base not being assigned to the brush face

[/quote]


Valve zeigt mal wieder wie viel Liebe in ein Spiel gesteckt wird, selbst nach dem Release, indem man für Team Fortress 2 nach wie vor der Community große Inhalte regelmäßig präsentiert. Nach dem Badlands- und CTF-Well Release folgt nun die dritte offizielle Map. Auch neue Waffen werden präsentiert, vorerst nur für den Medic, aber wenn wir daran denken, dass es noch 8 weitere Klassen gibt, stehen uns noch ein paar Neuerungen ins Haus.

Auch kündigte Valve ein neues Free-Weekend an, in dem Nicht-Besitzer wieder einmal das ganze kommende Wochenende lang Team Fortress 2 ausgiebig testen dürfen. Sagt euren Freunden bescheid. Das Preloading dazu kann schon jetzt vorgenommen werden über Steam.

Wir haben unsere TFPortal.de Server auf Goldrush umgerüstet wo ihr die neue Karte ausgiebig testen könnt. Ihr seid alle herzlich eingeladen mit uns sich die Baseball-Schläger und natürlich Knochensägenum die Ohren zu hauen.

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Wenn ihr schon ein paar Achievements bekommen oder sogar eine neue Waffe freigespielt habt, solltet ihr es uns nicht vorenthalten und in diesen Thread den anderen eine feuchte Hose bereiten.

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